فروش کف کاذب اتاق سرور

فروش کف کاذب اتاق سرور را در این مقاله مورد بحث قرار میدهیم.

کف کاذب ، نیاز اساسی اتاق سرور

همه چیز از آن جا شروع می شود که دنیای رقابت دنیای بدون مرزی است، جایی است که خط پایانی ندارد و سقفی برایش تعریف نشده. در این دنیای بی حد و مرز، آن که سودای برنده شدن در سر می پروراند می بایست جسورانه به میدان بیاید و سرسختانه بجنگد، با مشکلات سرشاخ شود و تا ایستادن بر سکوی افتخار، از هیچ تلاشی دریغ نکند.

برای این که بتوانیم برگ برنده را از آن خویش کنیم گاه نیاز است هزینه هایی بپردازیم. فرض را بر این می گذاریم که مدیر اتاق سرور هستید و بر اهمیت داده های در حال انتقال واقف. گاه نیاز است برای حفظ امنیت و صحت داده ها هزینه هایی پرداخت نمایید، هزینه هایی که به مثابه یک سرمایه گذاری ارزشمند شما را به هدفتان نزدیک تر می کند و دستتان را در دست بهترین نتایج می گذارد.

هدف این مقاله فروش کف کاذب اتاق سرور است، تصمیم داریم مروری داشته باشیم بر کف کاذب اتاق سرور و از فروشش سخن بگوییم. لطفا با ما همراه باشید.

مدیریت کابل های اتاق سرور

بی نظمی و آشفتگی جزء لاینفک شبکه کامپیوتری است، در یک شبکه کامپیوتری نمی توان تعداد کابل را کم کرد و یا از برخی رایانه ها چشم پوشی نمود، گاه فعالیت یک شرکت یا سازمان وابسته به کنار هم قرار گرفتن حجم بسیار بالایی از کابل هاست، مسئله این است که این حجم سیم و کابل، نه تنها محل کار را آشفته و بی نظم می سازند بلکه مدیریت آن ها نیز کار دشواری است از طرفی تأمین ایمنی آن ها نیز نیازمند توسل به دانش و تمسک به تجربه است. به زبان ساده در صورت آسیب این کابل ها آن که متضرر می شود شرکت است چرا که مهم ترین سرمایه اش را از دست داده و خسارتی متحمل شده غیرقابل جبران.

 کف کاذب اتاق سرور

از وضعیت فروش کف کاذب اتاق سرور کاملا مشهود است که کف کاذب بهترین انتخاب برای اتاق های سرور قلمداد می شود. احتمالا این نکته را خریداران هم به خوبی متوجه شده اند، اوج گرفتن تقاضا برای کف کاذب اتاق سرور این حقیقت را فاش می کند. زمانی که از کف کاذب بهره می گیریم خیالمان راحت می شود که کابل ها در محیطی امن تعبیه شده اند، در مکانی که خطری تهدیدشان نمی کند و در جایی که در معرض آسیب و از دست رفتن قرار ندارند.

تبادل حجم بالای داده در اتاق سرور، بالا رفتن دما را به دنبال خواهد داشت که این امر نیاز به تهویه هوای مناسب را حتمی می سازد. زمانی که از کف کاذب در چنین اتاق هایی استفاده می شود به دلیل دسترسی راحت و توزیع مناسب جریان هوا، همه چیز به بهترین شکل ممکن رقم می خورد و نتیجه همانی می شود که مدیر اتاق سرور انتظارش را داشته است.

فروش کف کاذب اتاق سرور

ضرورت استفاده از کف کاذب در اتاق های سرور به گونه ای است که عدم استفاده از آن موجب می شود یک اتاق سرور را ناقص خطاب کنند. فروش کف کاذب اتاق سرور این روز ها روندی صعودی و تصاعدی را شاهد بوده که علتش بی تردید مزایای بارز این تکنولوژی نو است. اشاره کردیم با وجود انواع کف کاذب اتاق سرور، توزیع هوا کاملا یکپارچه و مساوی در تمام قسمت ها صورت می گیرد که این عامل تبادل داده ها را در شرایطی ایمن فراهم می سازد.

از دیگر مزایای معرفی کف کاذب سرور روم ، توزیع مناسب وزن در قسمت های مختلف این مراکز است، به طوری که وزن سنگین در یک قسمت متمرکز نمی شود و از آسیب های احتمالی به مقدار زیادی جلوگیری می کند. اضافه کنیم که با استفاده از کف کاذب دسترسی به کابل ها بسیار راحت می شود، به عبارت ساده این حجم کابل نیاز به مدیریت صحیح دارد و بار ها نیاز است کابل ها را مورد بازبینی و بررسی قرار دهند که به یمن وجود کف کاذب، این دسترسی نه تنها دشوار و سخت نخواهد بود بلکه به سادگی و با کمترین زحمت محقق خواهد شد.

اگر بخواهیم تمام صحبت هایمان را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم کف کاذب، محصولی است که استفاده از آن انعطاف پذیری بالایی را به ارمغان می آورد، شنیدن کلمه “انعطاف پذیری” کافی است تا باور کنیم کف کاذب زمینه انجام بهتر و صحیح تر کار ها را به سادگی فراهم می سازد.

توجه به چند نکته قبل از فروش کف کاذب اتاق سرور

همانطور که می دانید انواع کف کاذب در بازار برای خرید وجود دارند، در واقع زمانی که در خصوص معرفی کف کاذب سرور روم صحبت می کنیم باید بدانید این کف ها انواع متفاوتی را شامل می شوند در واقع این شما هستید که تعیین می کنید کدام یک نیازتان را برطرف می سازد و برایتان مناسب است.

بر حسب این که چه تجهیزاتی قرار است روی کف کاذب قرار بگیرند و میزان بار وارده آن ها چقدر است، می بایست انتخاب هوشمندانه انواع کف کاذب را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که بهترین نوع کف کاذب را برای آن اتاق سرور انتخاب کرده اید.

صحبت پایانی

بار ها از کف کاذب گفته ایم و گفته اند. فروش کف کاذب اتاق سرور در راستای تسهیل کار ها و مدیریت صحیح کابل ها صورت می گیرد، این طور بگوییم با فروش کف کاذب اتاق سرور، زمینه ای فراهم می شود برای سازماندهی کابل ها، برای پوشاندن سیم های اضافه و مرتب کردن محیط های اداری و کاری. با کف کاذب اتاق سرور، بر تمام آشفتگی ها یک مُهر پایان می زنید.

بازدیدها: 7