کف کاذب به انگلیسی

کف کاذب به انگلیسی از تنوع زیادی برخوردار است . با توجه به این تنوع در این مقاله سعی شده است تا با چند نمونه از آنها آشنا بشویم

معنی کف کاذب به انگلیسی

عبارت اول Access floor :

این عبارت از اصلی ترین اصطلاحات در استفاده از کف کاذب به انگلیسی میباشد . همانطور که مشخص است کلمه access به معنی دسترسی و کلمه floor به معنی کف مییاشد و در اصطلاح کلی به معنی کفی با قابلیت دسترسی سریع و آسان میباشد .

عبارت دوم False floor :

این عبارت نیز جز پر کاربرد ترین عبارت ها برای کف کاذب به انگلیسی میباشد . کلمه false  به معنی کاذب و غیر اصلی میباشد و کلمه floor نیز به معنای کف میباشد و بطور کلی معنای کف کاذب را میدهد .

عبارت سوم Raised floor :

این کلمه هم از جمله کلمات پر کاربرد در استفاده از کف کاذب به انگلیسی میباشد . اگر بخواهیم از لحاظ معنی مجزای لغات به آن بپردازیم کلمه raised  به معنای افزایش پیدا کرده و بیشتر شده میباشد و کلمه floor نیز همانطور که در بالا به آن اشاره شد به معنی کف میباشد و به طور کلی عبارت Raised floor  به معنای کف کاذب که افزایش ارتفاع نسبت به کف زمین دارد .

کلمه و عبارت های کف کاذب به انگلیسی شامل موارد دیگری نیز میباشد اما ما در این مقاله سعی کرده ایم تا با سه عبارت اصلی و کلیدی که در زبان انگلیسی و مقالات علمی به زبان انگلیسی کاربرد فراوانی دارند بپردازیم . دانستن این عبارت ها در مقالات تخصصی به افراد این کمک را میکند تا بتوانند در جستجوهای خود در مورد کف کاذب به انگلیسی به نتایج بهتری دست پیدا کنند و یا در معرفی محصولات و خدمات خود در خارج از کشور مانند نمایشگاه های تخصصی دچار مشکل نباشند و بتوانند با مخاطبان بین المللی خود ارتباط بهتر و با کیفیت تری برقرار کنند.